Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Ο Βενιζέλος κρύβεται πίσω από την «Ελιά», ο Σημίτης πίσω από το «Ποτάμι» και ο Σαμαράς ψάχνει τρύπα να κρυφτεί


Το κρυφτούλι του συστήματος από τον Έλληνα ψηφοφόρο
Όλοι τους έχουν πάρει χαμπάρι. Οι χρυσοκάνθαροι του συστήματος, αφού ναυάγησαν την Ελλάδα με θύματα χιλιάδες αυτόχειρες και εκατομμύρια απελπισμένους, πλέον δεν μπορούν να παρουσιαστούν ενώπιον του Λαού και να διεκδικήσουν την ψήφο του. Έτσι φροντίζουν να «μεταμφιέζονται» μπας και μπερδευτεί κανένας αφελής και τους ψηφίσει ως δήθεν «νέο» κόμμα.

Ο Βενιζέλος δημιούργησε την «Ελιά», με στόχο να πιάσει το πολυπόθητο 5% στις ευρωεκλογές. Το εγχείρημα, βέβαια, είναι καταδικασμένο σε αποτυχία, αφού έχει διαφημιστεί ως συνέχεια του ΠΑΣΟΚ. Από την άλλη η κίνηση του Σημίτη να δημιουργήσει ένα απόκομμα χωρίς εμφανείς διασυνδέσεις με τον ίδιο ήταν μακράν πιο έξυπνη, έτσι το κόμμα του, «Το Ποτάμι», φαίνεται ότι δημοσκοπικά έχει καλύτερη τύχη.
Τα παραπάνω δεν τα λέμε μόνο εμείς, αλλά τα αναλύει εκτενώς η γερμανική εφημερίδα Die Presse, που για την «Ελιά» λέει ότι «o πρόεδρος Ευάγγελος Βενιζέλος προσπαθεί να κρύψει το όνομα ΠΑΣΟΚ πίσω από τον εκλογικό συνασπισμό «Ελιά», ενώ για το «Ποτάμι» αναφέρει “το νεοϊδρυθέν κόμμα «Ποτάμι» του δημοσιογράφου Σταύρου Θεοδωράκη, που προέρχεται από το περιβάλλον του ΠΑΣΟΚ και ο οποίος έχει ως μοναδικό πλεονέκτημα ότι είναι «πολιτικά απροσδιόριστος»”.
Διαβάζουμε από την άλλη μεριά της συγκυβέρνησης ότι παρόμοιες σκέψεις υπάρχουν και στη ΝΔ. Γράφουν τα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου ότι ο Χρύσανθος Λαζαρίδης έχει αναλάβει την κατασκευή ενός νέου κόμματος, παράλληλα με τις αρμοδιότητες του για προσέγγιση με τον ΣΥΡΙΖΑ. Η ΝΔ σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα νέο κόμμα, με νέο όνομα, προκειμένου να ξεγελάσει τους ψηφοφόρους.
Ολάκερο το σύστημα μεταμφιέζεται, μεταλλάσσεται, προκειμένου να μην εισπράξει την «ευγνωμοσύνη» του κοσμάκη για τα 40 χρόνια «εθνοσωτήριων» προσπαθειών τους, μέσα στην καρδάρα με το μέλι.
Σε όλη αυτή την προσπάθεια του συστήματος, βέβαια, αρωγοί και συνεργάτες οι "νταβατζήδες" που αναλαμβάνουν την διαφήμιση των νέων αποκομμάτων και την αντίστοιχη αρθρογραφία, που θα αποκρύπτει τις ρίζες τους και την προέλευση τους.